środa, 20 maja 2015

33. Odliczanie...

2 czerwiec małymi kroczkami się zbliża... i już za chwilunie, za momencik premiera długo wyczekiwanej płyty, mojej ukochanej wokalistki Florence <3

Na szczęście zespół nie pozostawił fanów z pustym oczekiwaniem lecz regularnie swoje nowe piosenki udostępnia.

Po przesłuchaniu 5 z nich jestem pod wielkim wrażeniem i jak zwykle Florensi mnie nie zawiedli :)

Oto niektóre :

A ja by tak nie niecierpliwić się, staram się spędzać czas aktywnie.
Zapisałam się do szkoły na język francuski, chodzę na spacery...


6 komentarzy:

  1. wspaniałe zdjęcie, wyglądasz cudnie

    OdpowiedzUsuń
  2. je te propose ecouter beaucoup de français , des podcast , mes préférables sont Français Autentique avec Johan :):)
    Ça marche !!!! Passer de l'état de comprendre le français à l'état parler le français sans effort ;)

    Bravo ! Tez lubie sie uczyć i mowić po francusku

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jesteś na tej fotce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lawendo, ależ piękne zdjęcie!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zdjęcie!! Bucha od Ciebie optymizmem, jesteś kreatywna i to widać w jednym Twoim zdaniu, wiesz co z życiem zrobić, nie marnujesz czasu. Krótka interpretacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nauka języków to świetny pomysł na wypełnienie czasu a przy okazji coś pożytecznego :) Podpisuję się także pod zdaniem dziewczyn - zdjęcie i Ty na nim - przepiękne ! :)

    OdpowiedzUsuń